Katalogi klejone – sposoby wizualizacji oferty

Wielu z nas z pewnością spotkało się z różnymi sposobami na reklamę. Od reklamy w sieci po ulotki. Jednym ze sposobów na ciekawą formę reklamy są katalogi klejone dla firm. Dlaczego warto je stosować? Jak można je wykorzystywać? Oto odpowiedzi na często zadawane pytania.

Czym jest katalog klejone?

To forma małej lub większej książki. Jest ona uzależniona od ilości stron. W zależności od wyboru książka może mieć od 60 do ponad 100 stron. Firmowy katalog klejony może być podzielony na okładkę oraz strony z zawartością. Okładka, a strony różnią się miedzy sobą. Okładka posiada grubszą gramaturę papieru i może być ona uszlachetniona np. za pomocą laminatu. Jeśli chodzi o jakość papiery oferuje papier kredowy. To rodzaj struktury bardzo przyjemnej w dotyku powłoki. Papier kredowy w połączeniu z gramaturą zapewnia katalogom odpowiednią sztywność. Ma to duże znaczenie podczas transportu. Katalog nie ulega żadnym odkształceniom podczas długiej wędrówki w samochodzie czy w małej ciężarówce transportowej. Również twardość papieru i jego kredowy charakter ma duże znaczenie podczas odbioru firmowej książki przez klienta. Elegancja to cecha wyróżniająca wszelkie katalogi. Ulotki oraz drobne materiały do druku nie są tak podniosłą formą reklamową jak katalogi klejone dla firm. Nic więc dziwnego, że wielu klientów chętnie zabiera firmowe katalogi do własnych domów. Dzięki takiej formie reklamy każdy może liczyć na reklamowanie produktów przez właścicieli gospodarstw domowych. Warto dodać, że katalogi klejone są często zachowywane przez odbiorców na dłużej. Wynika to z faktu dużej wytrzymałości oraz samej aranżacji. To także sposób na podkreślenie indywidualizmu w sposób dość prosty i graficzny.

Wykorzystywanie katalogów na co dzień

Zamiana ulotek na nieco twardsze książki firmowe to dobre rozwiązanie dla firm premium. Jeśli stawiasz na jakość warto zacząć od stosowania katalogów z papierem kredowym. Gdy Twoja usługa jest klasyfikowana jako działalność wymagająca pełnego dress codu warto zacząć tworzenie broszury reklamowej w oparciu o środki identyfikacji wizualnej w postaci katalogów. Swoją przygodę z katalogami warto rozpocząć od tworzenia projektu. Aby jakość wydruku była odpowiednia warto do tworzenia katalogów wykorzystać zdolności profesjonalnego grafika komputerowego. Dzięki jego pomocy katalog zyska naprawdę piękną formę wizualną bez konieczności ponownego druku. Profesjonalne katalogi klejone można wręczać na dwa sposoby. Każdy klient po umówieniu na wizytę może otrzymać katalog. Wręczanie spisu usług może być mierzone poziomem zainteresowania klienta. Jeśli klient np. podczas targów wykazuje duże zainteresowanie usługą możesz go wyróżnić w postaci eleganckiego katalogu z kompleksową ofertą. Jeśli Twoje nakłady finansowe na to pozwalają katalog może być wręczany wszystkim osobom albo być ogólnodostępny np. leżeć na recepcji.

W zależności od wyboru grafik oraz treści katalog może być formą pamiątki dla Twoich pracowników. Jeśli chcesz wyróżnić dużą grupę osób albo zbliża się jubileusz działania firmy katalog to dobra forma prezentu dla osób, które przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorstwa.